T-shirt met zwaluwtjes

 
Toen ik dit stofje op de fb pagina van Madeline de Stoffenmadam zag verschijnen wist ik het meteen, dit wordt een t-shirt!


Bij het online shoppen koos ik voor de muntkleurige variant en bijpassende boordstof (surprise!).
Waarvoor dank Madeline, de boordstof past er perfect bij!

Als patroon gebruikte ik de "Renfrew top" van Sewaholic patterns.
Leuk patroon, 3 varianten en duidelijk uitgelegd!

Ideaal om mijn nieuwe overlock te testen.
Rond kerst had ik een overlock gekocht in de "Lidl", maar hij ging 2 x stuk en bij de 2e x heb ik mijn geld teruggevraagd. Waarschijnlijk ging hij stuk omdat ik redelijk dikke stoffen overlockte en deze machine hiervoor te licht was.

Dus besloot ik een andere versie te kopen, de Bernette 610 D. Ok, zeker niet de duurste overlock der overlocken, maar qua prijs/kwaliteit zeer degelijk.
De overlock werd aangekocht bij "Huis van de Vijver" waar ik een gratis les kreeg. Bedankt!
Zeker een aanrader en ook aanwezig op het stoffenspektakel te Aalst.

Dit is het eindresultaat geworden, ik ben alvast zeer tevreden!


Tevreden over het t-shirt maar ook tevreden over de overlock.
Deze had ik al veel eerder moeten aanschaffen, zonder kan ik alvast niet meer. ;-)
Dus twijfelt u nog om een overlock aan te schaffen? Zeker doen! :-)

Patroon: Renfrew top





Reacties

Populaire posts van deze blog

Zomers shirt met kleurrijke patches

Berlin Beat Bomberjack

volgen

Follow